Tyggegummisucces fortsætter vokseværk
Tyggegummivirksomheden Eace Gum er snart klar til at lancere sit fjerde produkt - og det bliver fulgt op af virksomhedens hidtil største markedsføringskampagne.
Det fortæller medstifter Ziggi Harttung til sn.dk.
Han og makkeren Asbjørn Dencker, der sammen stiftede Eace Gum i 2019, er netop kommet hjem fra Mexico, hvor de har været med til at skyde fotos til den kommende kampagne.
I forvejen har Eace Gum produkterne Vitamin Boost med tilsatte vitaminer, Energy Boost og Healthy Teeth. Det nye produkt bliver lanceret i samarbejde med et særdeles kendt brand, har Asbjørn Dencker tidligere oplyst til Food Supply.
Til sn.dk fortæller Ziggi Harttung, at Eace Gum nu er ude i over 3.000 butikker. Han glæder sig også over kendskabet til virksomheden:
, - Vi har lige fået lavet en undersøgelse, som viste, at 51 procent af de 15-29-årige, som er vores primære målgruppe, kender Eace Gum, konstaterer han.
Asbjørn Dencker og Ziggi Harttung solgte for knap halvandet år siden 30 procent af Eace Gum til den norske fødevarekæmpe Orkla.